Jag orkar inte

jag orkar inte vara ledsen hela tiden längre,  och jag orkar inte försöka vara glad längre,jag orkar inte vara positiv och göra allting som alla andra gör, jag orkar inte skratta,jag orkar inte le jag orkar inte vakna på morgonen,jag vill bara sjukna genom jorden och försvinna, försvinna för jävla evigt. det här leder ingenstans.  fyfan, jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle må såhär jävulst dåligt. att jag, som jag trodde, var såpass stark att jag ändå skulle klara det här, jag orkar inte. jag orkar inte, jag räcker inte till längre, och jag orkar verkligen inte anstränga mig. vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska säga, vet inte hur jag ska bete mig längre. jag kommer aldrig räcka till och jag kommer aldrig sluta sakna.

Kommentarer
Postat av: F

men hörru jag älskar dig precis som den du är!

och jag kommer alltid finnas här=)

2009-09-17 @ 20:54:25
Postat av: J

Emilia, du är världens finaste och jag vill inget hellre än att du ska må bra igen! kommer ALLTID att finnas för dig, I<3U

2009-09-18 @ 08:08:38
Postat av: jullix

du äg emmilia, tack för att du finns också!!!

2009-09-18 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0