JULLIX THE ONE AND ONLY GÄSTBLOGGAR HÖHÖHÖ

HÖÖHÖHÖHÖH nu sitter jag och emmmmilia och käkar nudlar och ser på ''fist of zen'', det enda bra på teve just nu;) vi är hos josse nu jag, emilia, johanna, cissi, josse, frida, emma och johanna:D
vissa har just dragit på statoil medans vissa sitter och njuter av nudlar;) vet ej hur mycket klockan kommer hinna bli innan vi säger godnatt men inte på ett tag iaf HEHEH har ju liksom ''sovmorgon' tills halv 10 imorgon;D
hahahha och så köpte frida och emma BRYNJOR åt oss, hhaa typ nätlinnen HUR KUL SOM HELST HAHA!!! jag sitter och har på mig mitt nu, riktigt najs, funderar på tt ha den imorgon men vet inte riktigt :/

HIHIHIHIHIHIHIHHIHIHIHI nu börjar datorn bli varm i mitt knä, kallsvettas typ MÅSTE dra HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ:D

p.s emmilia smygfes nyss..

////julia jullix lundmark

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHAHA smygfes nyss, STORMYTEN!!!!!!

2009-09-17 @ 00:26:58
Postat av: Anonym

hahahah emilia, nej de är de inte;) everybody knoww

2009-09-17 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0