Kanoting!

Idag har vi som sagt varit i ursviken och paddalt kanot med våran klass, det var ändå kul men eftersom det blåste så sjukt mycket hade jag och mattis (min trogne paddlare) lite svårt att ta oss nån stans ;) vi ramlade iaf inte i som freddan (a) haha, förlåt men gud så kallt!!! iaf hade min kära moder köpt skinnybyxorna åt mig och dom sitter som smäck ;) vet dock inte om jag ska behålla dom är för feg;D.. aja hur som haver så ska jag snart käka middag sen efter det blir det spinning med jojje& fuhrman??? sen måste jag bara få säga att jag blev jätteledsen igår när Nicklas inte gick vidare i idol, förbannat:S hoppas han blir juryns val iaf=) nu: middag! tjing=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0