lördag

Godmorgon Godmorgon!! idag är det lördag och jag är helt mör i kroppen efter 3 timmars badande igår men det var jätteroligt 'gilla' haha;P har iaf sovit sjukt skönt inatt i min säng somnade kring 1 och vaknade 10 så nu känner jag mig utvilad? eller nåt?;) haha. aja hur som helst är det lördag idag och nu på dan ska jag med fanny på staaaaan om hon kunde vakna nån gång???? ska nog ringa och väcka henne för en gång skull (alltid hon som väcker mig i vanliga fall) men nu har jag blivigt en morgonpigg människa! (stormyten) ska också försöka lämna igen en tröja som det har gått hål på och jag hittar inte kvittot......kommer inte att gå men jag ska iaf försöka....nu ska jag städa undan i hallen för det ser verkligen ut som s-k-i-t med alla mina kläder överallt. vi hörs! HADE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0