Lördag!

Godmorgon! har varit vaken ett tag nu, har legat och halvsovit vid tvn sen 9 ungefär, har också sett doktor mugg! haha så satans sjukt program egentligen, så himla dubbat men ändå jävulst roligt ;-) har pratat med min käre fader och han sa att jag kunde få pengar idag istället för den 31 så det känns ju bra och det betyder alltså att idag är det jag som för första gången på ett bra tag går på stan och shoppar! haha har väl inget överflöd till ekonomi men det är bättre än 20 spänn på kontot iaf! aja nu ska jag bädda min säng sen käka nåt sen ska jag gulla med pappa om skjuts till stan också=D PUSS! Förresten, nån som vill käka skrov ikväll?!?!?! pappa & marita ska bort så jag måste fixa middag själv(U)??






Lisas överraskining i somras, varför är det år och dar sen vi gjorde nånting alla tjejer;) när styr vi?

Kommentarer
Postat av: lisa

haha gullig hund som söker efter partner eller vafan de va ;)

2009-09-26 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0