onsdag

hejhejhej! hade bara en lektion idag! för vi fick jobba 'hemma' på komunikationen oj fan, nu kom jag på att jag har glömt och skriva upp att jag var där:S helvete också :S aja får lösa det där, aja slutade iaf 10.10 och då gick vi och åt sen for vi några från våran klass på stan och traskade runt där sen skjutaste jag josse till mig för hon skulle hämta sin cykel och efter det for jag hem. sen dess har jag sett på tv, bakat tills ikväll och typ inget mer. ikväll ska jag julia johanna,johanna,matilda,cissi emma & frida och såklart josse då se idol hemma hos josse sen ska vi också sova där! tror det kommer bli supertreeeeeevligt! dom flesta har bakat nåt också så det blir fikakväll för andra gången den här veckan och jag som skulle sluta med socker och sånt? nog för att vi har värsta smarta dieten nu jag emma och frida;) nyttigt varannan vecka ontyttigt den andra, måste nog erkänna att vi är inne på den onyttiga veckan nu...... eller? haha, aja, har inget mer att tillägga. PUSSPUSS!

tilt,grönan.... måste nog erkänna att jag trodde min stund var kommen..






Kommentarer
Postat av: runa

jag dog.... tror jag.. haha

2009-09-17 @ 21:04:18
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0