power step

har varit på edda ikv med julle jossew & cissi, vi var på 'power step' och hör och häpna det var fan jobbigt, mina vader smärtade efter typ 10 min sen var det massa mage/lår också så jag vart hur slut som helst, sen har jag så sjukt ovältränad rumpa att det inte finns... känns inte ok....  iaf skyndade vi oss efter träningen till julle och åt hallongrottor & såg idol, (JÄTTEGODA JULLE)sen vsar det  bara vi som tyckte tjejen som var nervös var jättebra??????? aja, hur som helst nu ser jag överlevarna och är det sista avsnittet idag? det har iaf varit king. onsdag imorn, komunikation i 40 timmar........ tagga..... PUSS!!


typ såhär gjorde vi, fast sen var det massa armhävningar och grejer också på det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0