remember what you told me

hej!! uppdateringen är usel från min sida men sen i fredags har jag verkligen varit en grinolle, har verkligen inte haft lust till nånting alls.. jävulst jobbigt läge... men det är  sånt man får ta ibland. aja hur som helst så är det tisdag idag och jag har nyss kommit hem från mitt jobb! jag? jobb? ja, faktiskt! inte världens bäst betalda jobb men ett jobb iaf!=) kan behövas, har även hunnit vara på stan dom här dagarna och jag blir så ledsen, att jag är lika pank som jag vet inte vad och det finns ungefär 480 olika grejer som jag vill ha, men det är bara att vänta...... pengarna kommer den 31a och då ska jag köpa mina dreamshoes och sen får vi se vad pengarna räcker till, om skorna finns kvar då vill säga. imorgon har vi kortkort dag och har endast 2 lektioner, skööönt! efter det ska förmodligen jag och några till på stan och äta? eller hur blev det? hör av er iaf :) ikväll är det idol och det ska ses, fast innan det måste jag duscha, känner att jag verkligen inte orkar med det imorgon, har förresten snoozat typ 45 minuter dom senaste mornarna, inte bra alls. aja nu ska jag duscha så jag inte missar för mycket utav idol. PUSS

sthockholm,grönan,bisgruppen,allt... jag saknar det!


Kommentarer
Postat av: E

vars jobbar du?!?!?!



haha jaaa, det är det;-) På bussen också som du kanske minns:-D

2009-09-15 @ 20:33:09
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: m

Jag saknar det helt sjukt mycket!

2009-09-15 @ 21:07:16
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/
Postat av: runa

believe me, jag saknar det

2009-09-15 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0