090909

heja heja! onsdag idag, röst och rörelse imorse typ yoga halva lektionen? viloläget var kanske det jobbigaste jag har varit med om, nog för att jag & josse är rutinerade (HEHE) yogamänniskor var det ändå jobbigt... kanske träningen igår som tar?, aja dryg dag om man ser på det hela, palt till lunch, har aldrig varit såhär hungrig, varför äter jag som en jävla best? inget svar på den... for på stan efter skolan och jag höll nästan på att krocka, är jättehängig, har ont i huvudet/snuvig och sen är jag typ yr också, börjar allvarligt fundera om det kan vara svininfluensan. aja på stan köpte jag en ny tröja ingen speciell bara svart men jag behövde den. skolfoto imorn, tagga! näe nu ska jag tvätta bort sminket och sätta på mig mjukiskläder sen inta possition SOFLIGGANDE. ses i soffan sa jag! bra=) PUSS!!


JUSTE har ni kollat datumet idag är det 090909!!! =D

Kommentarer
Postat av: soffan

för att vi ääääg:-D

2009-09-09 @ 20:51:16
URL: http://meetthehippos.blogg.se/
Postat av: E

ja, det är illa.......... men jag får fan tårar i ögonen när jag tänker på hur bra lärare vi hade.tänk rolle, peter, helene, ove........ ÅH jag skulle ha tagit vara på tiden

2009-09-09 @ 22:17:00
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer alltid älska dig, trots alla odds

2009-09-09 @ 23:09:43
Postat av: josw

hahah jaaaa "JÄTTE RUTTI"=D

hahahaha jag och johanna såg då du höll på köra på tanten, helt rätt(Y)!

2009-09-09 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0