slapparsöndag

måste bara inleda med, 'gud vad sugen jag var på BJ' hahah, alltså.... iaf har det varit en lång dag idag, har somnat i soffan tre gånger när jag har sett på bland annat 'biggest looser' ni vet, där det handlar om tjockisar, heh. sen har jag sett hockey, och typ tvshop i mängder:S har ocksåsuttit vid datorn ett tag och sen har min snälla mami bjudit på B&J, därav inledningen;) haha. imoron är det måndag och det känns? tungt???? första 'hela veckan' med vanliga lektioner, vi har alltid varit borta/ledig nån dag men nu börjar det och matteprov på tisdag? va fan? hur mycket kan jag av 24 - (50) +[ ] = 68 NJA, furhman, du och jag och ig'et. sen skolfoto på torsdag!? aja får väl härda. nu ska jag återgå till soffan, ses när vi ses. puss tjing!


Kommentarer
Postat av: EMMAK

suttit och pluggat matten nu för att komma i kapp & jag fattar inget heller så då är vi tre med ig!!

2009-09-06 @ 20:03:26
Postat av: emilia

matte<3<3<3<3<3

2009-09-06 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0