söndag

Godmorgon godmorgon, har av nån konstig anledning slutat sova jättelänge på mornarna, vet inte varför... vaknar alltid kring 9 och måste typ TVINGA mig själv att somna om:S så jäkla konstigt. har alltid sovit hur länge som helst förrut. aja hur som helst är klockan 11 och jag har nyss stigit upp. igår var jag josse frida emma johanna hanna & mimmi hemma hos josse och såg frekay friday och tröck godis och massa annat, trevligt :-) kom hem typ kring 12 och gick och la mig ganska snabbt efter det! idag borde jag börja plugga till komunikationen eftersom vi har ett jättestort prov på onsdag och jag är inte ens klar med allt vi ska plugga på fast det är inte så svårt ändå, men då är saken den att jag har glömt själva boken på skolan..... smart.... så får väl göra nåt annat hela dagen idag, typ. ligga i soffan GUD så skönt det skulle vara! så får det bli, PUSS!

var ute och tog lite kort idag på dagen (orkade inte lägga in dom i ett eget inlägg) nu är det verkligen höst i varje fall!

Kommentarer
Postat av: alex

ja det kan du:) har den i min låda!

2009-09-20 @ 17:42:11
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0