söndag -

hej hej, var hos jojje igår med henne,frida& josse ett tag fast sen blev allt bara jättejobbigt så jag for hem, somnade i fotöljen och sen gick jag och la mig innan 12, helt sjukt hur trött jag var, vaknade 10 så då klev jag upp och nu har jag duschat typ och har ingen aning om vad som händer idag. är grymt sugen på att träna men skulle vara skönt att slappa också får se hur det blir. har inget mer att skriva men vi hörs kanske sen. PUSS!



'det är så inte okej,han är också en människa och har ett hjärta och han har  snopp'
HAHA!

Kommentarer
Postat av: fanne

saknar dig=)

2009-09-06 @ 16:18:52
Postat av: emme

saknar dig också:(:(:(:(

2009-09-06 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0