SPINNING

Jo hejbara!!!!! känns som att jag har cyklat upp för kebenekajse nu ungefär, OCH det är en bra känsla! vilket är mke skönt, nånting som var mindre skönt var att åka moppe i kylan jävla fan så kallt! men jag tog mig hem helskinnad fast jag gruvar mig redan för morgondagens moppefärd till skolan =(=( vilka problem jag har... iaf har vi rätt koooooort dag imorn, börjar 8.30 slutar 4. känns sådär faktiskt, men som tur var (tur???) har vi ingen idrott imorn så det blir najs att slippa ta med sig grejer, nu ska jag förflytta mig till vardagsrummet och invänta fortsättningen av överlevarna sen blire sängen för min del, pusspuss:)


lulekalaset, otaggad på ledin!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fannsan

du din lilla hurrtibulle när ska du komma och hämta tröjan:P?

2009-09-07 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0