tacka gudarna för play!



Hej! sitter och ser reprisen från skavlan i fredags (intervjun med Anna Anka osv) asså svenska hollywoodfruar är typ mitt nya favortitprogram & svtplay & alla andra playkanaler är ju bara kung, speciellt som idag när det inte händer nånting man vill bara ligga och se på tv och då har alla program redan gått så då äre ju lika bra att se på datorn som jag gör nu, annars så for jag och pappa på stan för att ''titta'' på nya löparskor och jag fick ett par dom är jättefina=D asics, vita med lite orange på, annars håller jag på att övertaggas här hemma tills träningen ikväll!!! vad har hänt egentligen;) haha, nu ska jag fortsätta se PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0