thursdaaaaaaay


hade fipplat med mitt alarm igårkväll när jag gick och la mig så jag vaknade kvart i 9 och då blev det stressigt vill jag lova, iaf hann jag till skolan hade en lektion sen for jag julle johanna & cissi på tatung och åt där MÄTT är väl rätta ordet, iaf efter det for vi förbi norrhammar en sväng och satan i hela helvetet så livat det var där,alla bara sprang runt och skrek som galningar..... annars träffade jag ove, peter c & helené<3<3<3 osv och jag  saknar ändå dom råmycke:( sen eva då såklart:D iaf skola igen då, matte med marian-eeee, och LPL som sista lektion, känns fett nice att det är torsdag idag och att imorgon händer det grejer;) nu ska jag städa upp mitt rum för det ser ut som hej-kom-och-hjälp mig och behövs verkligen städas, hade panik imorse och rev typ ut halva garderoben på golvet och ändå hade jag borda det jag skulle ta på mig så jag kanske ska ta tag i det här och städa nu. så får det bli. PUSS!

bilder från i somras:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0