torsdag

somnade inte förän kring halv 4 inatt, har varit en ooooooolidiligt lång dag på skolan kan säga, fyfan. men nu är den över iaf! igårkväll ja, vad gjorde vi vi typ såg på tv, massa sjuka dokumentärer, åt i massor pratade och massa mer, riktigt trevlig och det bästa var ju som julia sa att  frida och emma köpt brynjor åt oss alla och jag har aldrig skrattat så mycket! så sjukt! ni är kung tjejer!! är så trött att jag nästan inte ens ser vad jag skriver i detta nu, är helt yr i skallen. idag ska jag eller ikväll kanske man säger ska jag lära mig engelskaglosorna och se på tv, imorgon är det fredag och det ska bli så jävla skönt med helg!! GUDARSS!!!! nä nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på mat. PUSS jätte osammanhängande inlägg men är verkligen hur trött som helst så det får ni ta.



saknar er!

Kommentarer
Postat av: E

Åhhhh jag saknar ocksååå.....

2009-09-17 @ 17:16:30
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: jullix

HAHAHAHHA MIN FARFAR I BAKRUNDEN HAHHAHHA!

2009-09-18 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0