TORSDAG

HejHej! sovmorgon imorse skönt! nåt som inte var skönt var att det var bara 6 grader imorse, ''inte ens nå liiiiiiiiiiiiv'' som johanna skulle ha sagt;D iaf har dagen gått bra, 3.90 på coop så vi var där och köpte godis & imorgon har jag alltså en godispåse i mitt skåp HUR BRA KÄNNS INTE DET?? ville bara få det sagt ;) annars är helgen sådär planerad och imorgon far jag till pappa, dock bara över helgen ska tillbaka till mamma och bo här i en vecka till sen juste idag efter skolan var jag och johanna på 360 och pratade lite och på söndag blir det att börja träna där! känns hur bra som helst och jag är råtaggad!! ikväll blir det idol och dusch! PUSS♥


SVANSELE TJALLALLALALAAA SVANSELEEEEEEEEE!!! TJALALALALALALA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0