träningsjävlavärken

Meeeeeeeeeeen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vet inte om jag ska skratta eller gråta, har så ont i min kropp att det inte finns... sen har vi 2 timmars kanoting imorn med klassen också. KUNG! annars då, träning efter skolan (ångrar mig nu, mina och johannas mördarövningar var verkligen MÖRDARövningar) har aldrig haft sån här smärta i magen nån gång, plus att mina ben känns som spagetti.... ojobbigt att var otränad, NEJ!!!

om jag ska beskriva smärtan så känns det ungefär som om att du har skrattat oavbrutet i en halvtimme och att nån sen står och slår dig i magen, benen känns som att du har sprungigt cooper och beep just efter varandra och sen är det ungefär som att jag har gjort 400 armhävningar med vardera arm.........

iaf så var jag och Johanna på  stan ett tag efter skolan också så jag la av ett par skinnbyxor på h&m  ska terra dom imorn om jag hinner:S hoppas dom är fina på! vill verkligen haa! annars så äre svenska hollywoodfruar ikväll och jag taggar! nu ska jag och min spagettikropp krypa till soffan, hörs imorn  PUSS!

tell me when did it became this bad?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0