tuesday

blev krångel imorse med lektionerna nu har vi nytt schema så vi slipper ha matte första lektionen KUNG! då kan man hinna få igång hjärnan litte. iaf var det fiskpinnar till lunch skolans godaste mat (typ) sen hade vi komunikation och friluftsliv, efter det for jag på staaaan med julia&cissi var inte där nå länge utan köpte bara lite saker på ica sen for jag till degerbyn för att hämta ut min dress, sen direkt hem och nu är jag hemma! har ögoninflamation i vänster öga eller så är det en vagel vet inte riktigt men ont gör det iaf, sen har jag huvudvärk som fan och ont i halsen+ kroppen, bara jag som tror det är svininfluensan? AJA vi får väl se vars det leder. PS, fanny jag kanske kommer och hämtar tröjan ikväll jag glömde bort det igår :$ jaje har inget mer att säga, ni må då hade. PUSS!!



har inga nya bilder hehe=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0