11 april

Godmorgon! Kom på igår att det verkligen inte är långt borta till Frankrike och Taizé nu. Jag har inte varit där förrut, men jag blir helt varm i kroppen utav att bara tänka på det. Att bara få fara bort med underbara vänner och att uppleva allting där borta, det kommer bli helt underbart. Det garanterar jag. Min Ledighetsansökan ligger framför mig och det pirrar nästan i hela kroppen. Den 8onde maj åker vi. Mindre än en månad kvar. Helt sjukt, nyss var det ''4 månader till Taize'' Nu är det 27 dagar. Tiden springer iväg.

Påtal om någonting annat gjorde jag världens jobbigaste grej igår, skulle kasta min kudde mot min vägg, sen for den på mitt bord och välte ut ett colaglas rakt på min vita matta, klockan var kanske 4 och jag orkade verkligen inte torka upp det..... Idag är det en fläck där, fy faan så lat jag är, jag borde inte få finnas. Idag ska jag ta mig UT det är säkert för det är ju superfint väder.  sen ska jag läsa min svenskabok och skriva en recension, blä. Men de måste göras. Nu ska jag ta bort all disk från mitt rum, gud så grisig jag är.



slutet av 9an, snart ett år sen nu!


Kommentarer
Postat av: runa

det är bra att vi har dig emlan;)

2010-04-11 @ 15:14:07
URL: http://malinochruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0