ÄLG

Goddagens, hade världens sjukaste mardrömm inatt, jag var ute och åkte slalom med min lillasyster på nått fjäll, sen tog som backen helt plötsligt slut och vi var tvungen att staka för att ta oss fram, då kommer världens största älg och börjar anfalla mig, den var säkert 2 meter hög och hur stor som helst och jag fick panik och började slå den med min ena stav, då blev älgen helt spritt språngande tokig och typ började bita mig i ansiktet, så jag bara låg där halverst död under älgen, sen försvann den, då var jag helt plötsligt vid OK Q8 vid moröbacke och påväg hem, (var lycklig för att jag hade tagit mig undan älgen) så  jag ringde till mamma och grät lite och sa vad som hade hänt, vem tror ni inte står framför mig då??? om inte den där jävla jätte älgen igen, han började jaga mig jag jag försökte ringa 112 flera gånger men ingen svarade och just precis när älgen skulle ställa sig över mig och döda mig (den stod på bakbenen) vaknade jag, och det är inget skämt men jag kallsvettades hur mycket som helst och tårarna bara rann...


HATAR marddrömmar och hatar älgar. Nu ska jag inte sitta här längre ska ta kvart över 3an till staden och fika med elina, mysmys. Sen blir det som sagt träning, ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älgar (U)(U)(U

2010-04-06 @ 15:03:03
Postat av: josefin

svr: haha jag ska fan trycka mat innan imorgon(A) dock är jag ganska nervös :P

2010-04-06 @ 15:08:23
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för gårdagen hoppas vi hittar på nått snart igen :)

2010-04-06 @ 16:40:31
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0