BEACHEN 10

Okej seriöst, hur många söndagkvällar har man inte sagt till sig själv ''imorgon måndag och resten av veckan fram tills helgen ska jag vara nyttig'' ''bara godis på helgerna'' ''inget småätande'' senast i söndags bestämde jag mig. Heh de höll ungefär tills på måndagkväll när vi åt pommes på frasses, nyttigt. Och idag, vem satt inte på max och åt lunch då? inte var det jag inte..eller var det det kanske? just i detta nu bakar marita bullar så det luktar i hela huset, vem kommer att äta av dom? jo jag, som skulle vara så ''nyttig'' i veckan, Faan också. Helt sjukt hur dålig självdisiplin jag har alltså. Måste fan bestämma mig snart, men det ger ingenting, för jag vet att jag lix kommer sitta i helgn och äta massa godis & chips och dylikt. Illa! Vet inte vars jag ville komma med det här inlägget men nu är det väl lika bra att satsa på beach 11 eller? vad tror ni? ikväll ska jag på core iaf, de kan jag behöva.  


Kommentarer
Postat av: isabelle

beachen 10 kan dra långt, jag tycker vi alla ska satsa på att ligga som strandvalar :D ONYTTIGT IS THE SHIET?

2010-04-14 @ 18:08:35
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0