dålig vana

Alltså har fallit in i mina gamla vanor, att sova efter skolan.... fy fy fy de är bara ovärt man blir inte piggare och när man vaknar tror man att det är morgon, iaf jag. Värt att jag har sovit från halv 2 tills för ett tag sen,kunde ha gjort nånting mycket vädrare med mitt liv istället.  Iaff har precis ätit våfflor med grädde & sylt♥ och snart ska jag ta och trampa till trelle för affro & function. Ha en bra kvälll!!

Påtal om ingenting så saknar jag detta fruktansvärt mycket!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

DO YOU SPEAK SWEDISH? (på extremt övertydlig engelska)

- ehum, yes...(?)



Gothia-08:*

2010-04-13 @ 19:21:00
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0