frank wagner i mitt arma hjärta

Kvällen spenderades inte ute i skogen som planerat utan den blev hemma hos Elina med henne Yaoska & Josefin, vi har pratat, sett på tv bland annat top model, johan falk, och hört när dom förlorade hockeyn, (kicki & hasse är otroligt hockeyintresserade nämnligen) har  tryckt nästan en hel chipspåse själv och nu är jag så jävla mätt. Kom precis hem och i detta nu hettar mina fingrar otroligt mycket, cyklade hem utan vantar och det vill jag inte rekomendera! ska snart gå och sova, imorgon ska jag och Elina sola vid 1, sen blir det att gå på stan ett tag sen dubbelpass på kvällen,  l ä n g t ar. SOV SÅ GOTT mina trogna läsare.

Yaoska berättade om det här klippet på youtube och måste bara visa er det, va fan..


Kommentarer
Postat av: josefin

haha emilia måste bara påpeka att jag inte stavar med E i slutet (A)

2010-04-06 @ 00:52:15
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH hörde det hära klippet på radion!!!

2010-04-06 @ 17:24:00
URL: http://jlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0