FREDAG

Goddagens! stamplade just innanför dörren hos min fader! känner mig sjukt stressad fast jag inte ens behöver vara det, ikväll är det fest och jag sitter nu i mjukis dock nyduschad så det är halvlugnt. Kläderna är bestämda och allt annat är fixat, så det är ju skönt ivf. Pappa meddelade nyss att det blir skrov till middag (marita jobbar) och de känns ju bara föööör gött! nu ska jag packa upp mina väskor så dom inte blir stående hela veckan. Hörs sen ifall jag har tid. Annars ha en jävligt bra kväll!



vet att jag tjatar om den där låten!!! meeeeeen den är ju så förbannat jävla bra att de inte finns!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart<3, men du har ju festligheter för dig;)

2010-04-09 @ 18:50:23
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0