give me weekend

Gud vad jag är känslig idag! prata inte med mig, kan hända att du behöver gulla för att jag inte ska börja gråta. Matteprovet gick dåligt och det hela slutade med ett stort flännkalas, grät som aldrig förr, Men jag fick iaf min glass på coop (Linn limpa var en stjärna och lånade peningar åt everybody PS. GRATTIS TILL JOBBET!♥)
Imorgon skall jag och Josef återligen köpa glass på coop. (och om nån mer vill hänka såklart) Jag längtar.
Ikväll var det tänkt jobb men jag har för mycket att tänka på så jag har istället bakat en sockerkaka som står i ugnen i detta nu, så den skall ätas ikväll med iskall mjölk & massa tvtittande. Samt kanske samhällsplugg. Vi höres!


ojoj titta vilken gamm-bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0