lördag

Vaknade vid halv 12, åt frukost sen följde jag mamma på maxi, vilket lönade sig. Fick en ny foundation! en ''Lumene Double Stay Mineral Makeup''! hah kort namn.. hoppas den är bra iaf. Elina ska komma till mig vid 3 sen ska vi gå och sola, sen blir de hem och dusch och förmodligen party ikväll, vi får se vars vindarna bär helt enkelt. Är faktiskt ganska taggad meeeen som sagt, time will tell! Nu ska jag laga mina strumpbyxor som gick sönder i veckan.. taggaaa.... ha en bra lördag alla :)


FÖRRESTEN, IDAG KOM MIN FAVVO FELLE HEM:D:D:D:D♥♥♥ är det inte dags för dig emmaM thailand marklund att dyka upp här i skelletown snart också??



Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Vet, det är skitsnyggt :D

2010-04-03 @ 14:56:23
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: f

aww gullis♥3<33<3<3

emma är dock upptagen med att sola sig alldeles för brun........

2010-04-04 @ 16:16:06
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: emmam thailand marklund

nae, jag ar inte brun... har typ borjat flagna kan bero pa att jag brannde mig forsta dagen ganska rejalt... och eftersom jag aldrig har flagnat nu sa tyckte val min kropp att det var dax igen sa det anda som gar att sola nu ar halv armanra, ansiktet och benen, till och med oronen ar branda,,, sa bra har jag det :) SAKNAR ER SWEEETIIIES <3

2010-04-07 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0