min död

Inatt har jag mått så dåligt att jag ville ta livet av mig, vaknade och mådde hur illa som helst, magsjuke-illa alltså har haft magsjuka en gång och då var jag nära döden. Hatar att spy har världens fobi. Halvsov tills väckarn ringde och mådde lika dåligt då fast värre, jag svettades och frös samtidigt hade huvudvärk som aldrig förr så jag bestämde mig för att stanna hemma, har inte rört en fena utanför sängen föräns klockan 4. Då cyklade jag till kyrkan för att vara med småbarnen, trodde jag skulle avlida. Mår så illa att det inte är sant, kan inte äta för att jag vill inte spy och kan inte sitta eller stå upp för då svimmar jag hur yr jag är. Känns det som. (har inte spytt iaf) Så det är inte magsjuka för då skulle jag ha legat på toan, så jag vet inte vad det är. Men jag vet att jag  hatar att det är såhär. Mår så jävla illa. Nu ska jag lägga mig i sängen igen orkar absolut inte sitta här längre. Ha en bra kväll. KRAM.

Kommentarer
Postat av: linn

KRYA PÅ DIG EMILIO<3

2010-04-15 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0