onsdag

sovmorgon - musikarnas avslutningskonsert - gympa - hälsopedagogik

inte så jobbig dag idag faktiskt! meen nu äre där emot jobbigt, mina händer skakar som aldrig förr, hade box på gympan och det är helt sjukt, kan inte skriva typ, inväntar också en träningsvärk utan dess like i över & underarmar. NICE. fast ne. Aja nu ska jag skaka vidara he he. HADE=)

PS. fick förresten igår på ''mötet'' på bönhuset veta att jag kommer att tillbringa en vecka (veckan innan midsommar) i munkviken med bland annat den här BRULLAN blir nog trevligt DS.



Kommentarer
Postat av: Elvira

Du får ju vara med mig också.. inte trevligt?

2010-04-21 @ 16:54:32
Postat av: emilia

klart de kommer bli trevligt!!!=D

2010-04-21 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0