onsdag

mamma väckte mig halv 12 idag och helt allvarligt kändes det som att klockan var 7. ILLA. Idag får vi se vad som händer ska kanske fara och träna, ikväll blir det kåge med massa folk,trevligt!

fick svar på mitt sms av emma M idag!!!

''SAKNAR DIG MED! här är det 40°c = SKUGGA! och inga snyggingar, på månda ska vi till håkans bar, kolla hans hemsida då ;) hälsa alla ha det bra<3<3<3 ''

OM jag ska kolla hemsidan då!!! saknar dig massor emma, hoppas du är brownie när du kommer hem!


Och påtal om ingenting, såhär såg det ut när jag och e.lundmark åt på tatung förrförra veckan, SMALA!!!!



Kommentarer
Postat av: EMMAM

ahah jag menade attt du ska halla utkick pa hans hemsida eftersom jag har hort att han har en webbkamera i sin bar sa da kna vi ta kort och sa visas det pa hemsidan!! :) hihihi, jag kommer om en vecka hall ut!!! :) <3

2010-04-07 @ 15:39:05
Postat av: elina

blev fett sugen på denna mat nu :O!!!!

2010-04-07 @ 16:36:31
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0