;ppPppp

Haha asså har skrattat ihjäl mig till alla ;ppPppp grupper på fb idag, speciellt på skolan! Fan va roligt.  IAF så är det verkligen Aprilväder nu! för 15 minuter sen haglade det som aldrig förr, vart helt fast. Sen slutade helt plötsligt och vart helt öppet och nu regnar det. Matteprovet blev uppskjutet till imorn och det känns bra. Fast ändå inte, måste repetera ikväll. Skippade träningen, försov mig kan man säga, somande när jag kom hem och vaknade vid kvart över 5, och nu kände jag inte taggen så jag åt cheesecake istället. Antingen eller ska det vara inget mellanting! Jaye imorgon har vi Röst och Rörelse hela eftermiddan vi ska läsa upp våra tal på sörböle skolan på fritids, fan fan fan barnen kommer såga mig och min berättelse, vill inte. Aja 3 lektioner bara åde känns ju hyffsat. NU blev det här inlägget längre än vad jag tänkte mig och nu är det dags att inta soffposition igen (dock med matteböckerna) vi synes!

UNDERSTÄLL I KITT-ÄEL.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah vilken jäkla bild emilian;99999]]]]

2010-04-20 @ 12:39:43
Postat av: agness

HAHA JAG MED !

vi satt i datasalen på skolan,

jag skrattade så det rann tårar och

jag fick mascara i hela ansiktet ;D

2010-04-24 @ 20:58:13
URL: http://agnessehlstedt.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0