som om 10 kilo lyfts från mina axlar

När jag gick ur klassrummet & hade gjort bort sämhällsprovet,den skönaste känslan i världen!!! det gick inte kanon men jag är rätt säker på G iaf. Och det var mitt mål för denna gången! sköntsköntskönt att det är bortgjort! Annars har det varit en lång dag idag, men vi har gjort klart dansen & nu är vi klara på svenskan med våran redovisning så det känns skönt. Har inget plugg ikväll men dock ska jag börja packa, och jag längtar faktiskt! måste bara svänga förbi mamma tvärt och hämta en tröja men det hinner jag. Lätt. Nu ska jag se på tv & vänta på att förkväll ska börja, vi hörs sen! PUSS



Förresten!!!!! jag fick fullt minne idag på mobilen, så jag raderade alla skickade sms och då blev det som vanligt, förutom att jag inte kan öppna inkorgen det står ''Åtgärden misslyckades'' blir så irriterad, har stängt av den och startat om den flera gånger men ingenting händer, nååån som vet vad felet är?? Och nej jag kan inte lämna in den för jag ska till stockholm imorgon och har inte tänkt ha nån lånemobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0