SYNES I BRYNÄS

Nu har jag packat allt!!!!
Wehoooo är redo att fara!! Frågan är ju bara om jag har tagit med mig för mycket grejer.....? får inte plats med allt, var tvungen att trycka ner kudden med våld. (Allt går med våld vetni) Iaf så ska jag vara en aktiv bloggare där nere och kanske mms-blogga. Har iaf lovat mina vänner att jag ska göra det. Ni får verkligen ha det kung här hemma och jag hoppas (att speciellt mina vänner♥) och alla ni andra får en helt Awesome Valborg. Låt alkoholen flöda!! skojar! ta med måtta i väskan så ska nog allt gå bra. Suger dock att jag missar allt mingel på kyrkholmen men jag får ju lön där nere och istället får jag vara på Grönan så jag ska inte klaga STOCKE HERE WE COME. HEMMA MÅNDAGMORGON. HADE KUNG! 0766233567




Kommentarer
Postat av: ellepelle

HADE KUNG GUMMAN !!!

SHOPPA LAGOMT;)

2010-04-28 @ 17:50:08
Postat av: Anonym

HADE KING OCH JAG KOMMER ATT RINGA DIG PÅ KRYKHOLMEN SÅ DU KOMMER TEKNISKTSETT ATT VARA MED!!

2010-04-28 @ 18:58:41
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/
Postat av: Emma

HA DET SUPER GULLET!!! ;)

2010-04-29 @ 10:39:21
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0