tisdag

Efter att ha gått runt i skellefteå stad i två timmar utan att hitta någonting användbart tills i helgen känner jag för att ge upp! (kommer säkert sluta med att de blir panik-shopping på fredag) De enda köpet blev fika och det var smarrit:) Nu ser jag dhw med joppis & mamma och efter det blir de cougar town. kvällen blir lugn på alla sätt det är säkert iaf.


Eller ska inte ljuga och säga att jag inte hittade någonting! prövade dom här klänningarna är från H&M's ''Garden Collection'' och är verkligen huur fina som helst! vet inte varför jag inte köpte en men dom känns ändå himla somriga & de va nånting som jag inte gillade, men dom är grymt fina verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0