TOMAS LEDIN

JAG är kanske om inte Tomas Största fan, jag skämtar inte när jag säger att jag kan varenda låt utan & innan. Eftersom min pappa kanske älskar han mer än självaste AC/DC (då är det illa) så blir man skadad med åren. Tro mig. Förra sommaren såg jag honom 2 gånger (ja vi fightades med medelålders för att stå längst fram) Och i år ska han varken till Stads, PDOL eller LK.

Då är min fråga, blir det ens någon sommar utan Tomas???? Svar nejjjjj!! får väl ta sig söderut då? ELINA, VET ATT DU ÄR PÅ!


Stadsfesten i somras, hahahhahaha...


Kommentarer
Postat av: ELINA

SJÄLVKLART !!! TOMAS LEDIN ÄR ETT MÅSTE

2010-04-25 @ 16:59:57
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0