trött chey

Oj så trött jag är, somnar nästan sittandes vid datorn, core-passet var välbehövligt och min mage har väldigt mycket träningsvärk, inväntar likaså träningsvärk i resten av kroppen imorgon, axlar,rumpa,lår,armar, överallt helt enkelt. Den som sa att träningsvärk var skönt, borde uppleva min!! för de är då det värsta kan jag meddela, kommer behöva bli uppsliten ur sängen imorn. Kul också att jag förövrigt måste cykla själv också för att hinna med stödmatte 08.30. Eftersom alla börjar halv 10 i vanliga fall, KULJUL! näe nu ska jag chilla och då menar jag det, ska lägga mig i sängen som en död säl. Herrå♥



om 15 dagar är jag i sthlm som gäll igen, dock utan b.i.s gänget vilket känns riktigt tråkigt!!


Kommentarer
Postat av: sofia

vet tack!!:-D

2010-04-14 @ 21:38:02
URL: http://evalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0