vill inte orkar inte

Åhhhhh!!! sitter här och försöker verkligen göra allting för att slippa plugga samhälls, kollar bloggar, läser allting alla har skrivigt noggrant för att fördriva tiden,gör nya spellistor på spotify, ja allt för att slippa läsa.

I
dag vill jag inte plugga, jag vill inte lära mig om ekonomi längre, jag vill bara kolla igenom alla ''svennemorsans'' videobloggar och skratta tills jag dör, jag vill ha en ledig kväll och dega framför tvn,ta en powernap just nu för mina ögon stängs automatiskt. Men det går ju inte, för jävla fan DFAN har såklart satt ett stort prov som ligger och gnager i bakskallen och känns som en tyngd på 40 kilo på alla i 1b's axlar. ÅH ni förstår inte hur mycket jag vill slippa det här!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0