''aldrig mer'' jo vi vet ju hur länge de håller



använde mina nya fina strumpbyxor för första & sista gången!

eftersom att idag såg det ut såhär, sår på knäna, & hela strumpisar..

och som vaaaaanligt så ska jag alltid somna med smink..... vilket inte är vackert på morgonen...




Idag är jag äcklad på alla alkoholhaltiga drycker, såg en vin reklam på teven och kände mig äcklad i hela kroppen, Har fått lugna min cola abstinens som på något vänster alltid dyker upp dagen efter fylla, och nu är jag mätt efter att ha ätit massa mat hos mormor och fått ett påskägg med både godis & pengar i är jag så gott som nöjd.

Dags att återgå till min andra position i detta hus, sängen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0