Arlanda

Hej! Är på Arlanda nu och vi ska alltså spendera natten här, imorgon klockan 06.45 går planet till Cypern och jag är så sjukt taggad! Flygresan hit gick bra men det var världens turbulens och man höll på att flyga ur stolen men annars så var det lugnt. Hatar dock att landa.... När vi kom hit så låste vi in våra väskor och växlade pengar, sen efter det gick vi till McDonalds och åt 9-bitars med PLUS-MENY!! behöver nog inte ens tillägga att jag är mätt som en julgris. Annars har vi strosat runt lite här och hittat ett ställe där vi ska förmodligen sova.

Blir väl inte supermycket sömn inatt men jag hoppas det ska gå fort iaf för jag vill bara iväg nuuuuuuu!! Jag och Elina har iaf köpt ett internetkort nu som håller i 2 timmar för att förbruka tiden lite! Detta kanske blir mitt sista inlägg från Sweden hittar väl något internetcafé där borta förhoppningsvis. Annars hörs vi den 24e. Ha det så bra här hemma (inte bättre än mig dock) PUSS!

Älskar dig Jonas ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni kommer ha helt sjukt kul!!! Vi ses sen pepparkaka<3

2010-08-16 @ 09:56:40
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0