bra och dåligt

Ligger här i sängen och min man har ganska precis begett sig hemmåt, skulle gärna velat att han låg vid min sida inatt men att jag får ha honom för mig själv hela morgondagen och på lördag gör att jag inte kan göra annat än att bita i det sura och le och längta.

Stod och borstade tänderna och insåg hur blek jag är,min brunfärg från cypern är nästan helt veck och det känns skit. Får väl besöka sun-tan några dagar framöver. Funderar också över skolan, har ingen motivation, har ingen längtan vill bara ligga hemma hela dagarna, slamsa bort lektionerna osv. Men det går inte, jag ska ge allt nu, varesej jag vill eller inte. Och att jag har otroligt svårt för matte gör inte hela situationen med både matte A & B gör verkligen inte livet enklare.

Önskar man kunde skippa vissa moment. Som just nu, är förkyld och ensam. Ska blunda och hålla hårt i kudden som luktar som min älskling och sen vakna och kriga mig upp imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0