Fredag!

GAAAH!!! PÅ SÖNDAG ÅKER VI!!!!!!! 2 DAGAR!!!!!! inte ens det!!



Klockan är just nu 13.08 och guuuu så mycket jag har hunnit med idag, vaknade vid 10, har hunnit packa till Cypern, allting är nästan klart nu, sen cyklade jag gärnet ner på stan där jag köpte en adapter på claes ohlsson, gick på stan en stund, sen for jag till solariet och solade (peppar peppar att jag inte ska bränna mig) blev nästan ingen skillnad men intalar mig att det är bra att bygga upp brännan ;), sen har jag hunnit cykla hem och nu ska jag strax duscha och ta på mig kläder och cykla till pappa. ALLT detta innan 10 över ett. Är helt klart imponerad av min insats.

Har inget mer att tillägga utan vi får helt enkelt höras sen. hadehadehade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0