From Paris with Love

Godafton mitt herrskap!
Ikväll har jag och min man sett en superduper bra film!, den var spännande hela tiden, och som för er som har sett ''morden i midsummer'' så har man ingen aning om vad som kommer att hända. (Den är ingenting som morden i midsummer egentligen men bara så att ni ska fatta.) Sen var den rolig och helt enkelt jättebra. From Paris with love (klicka här för att se trailern)hette den och jag tycker bannemej ni borde ta och se den!!

Köpte godis från ica också innan och jag har bestämt mig nu, efter semestern på Cypern när skolan har börjat om blir det nyttiga veckor, äter ju onytthigeter i mängder och det är varken bra för kroppen och man blir inte snyggare heller;). Meen aldrig att jag har tänkt slösa bort min tid i utlandet på att tänka på vad jag äter, icket! för där borta är det bara inga bekymmer, fest!!!! go mat, go drinkar och massa chips på dagarna! (eller hur Elina) aja iaf från och med när vi kommer hem från Cypern då äre så gott som slut med gorre,shirre & allt sådant!

Här är några bilder från Lulekalaset som jag glömt att visa, titta på egen risk!








och efter alla kassa bilder kommer nog den dåligaste av dom alla, men ACK!!! så jävla grym Petter var, när Längesen spelades stod både jag och Elina i tårar längst fram.. GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0