gooodnight

Ligger här i sängen med datorn på magen nyduschad. Ska snart bokstavligt talat bada i body butter/hudkräm/nivea feeeeeeeeeettttt.... Anledningen till det är att jag flagnar, det är sant.... och det är ingen rolig sanning. Är prickig på armarna, ser fett stört ut. Måste åtgärdas.. SUNTAN NÅN? nja inte hjälper det men man kan ju alltid hoppas.

Tänker också på hur sjukt sällskapsjuk (hehe rimmet) jag har blivit på senaste tiden. Gillar inte att sova själv, HATAR det! mycket mysigare bättre och skönare att sova med sin älskling. Han är så varm och fin och utan honom är det kallt och ensamt. Aja ska rycka åt mig en kudde och hålla om den och låtsas. Sovmorgon tills 5 i 12 imorgon, underbart. Vi hörs då. PUSS & KRAM!


en fin bild jag tog på cypern.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej, allt bra med dig? :)

2010-08-30 @ 23:53:23
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! =)

2010-08-31 @ 00:28:14
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0