grabbarna grus - langt ner i halsen

HejHejHej!
Ja vi lever har borta i varmen, har dock haft lite missoden med mig..... min kamera observera att det ar min pappas kamera, la av nar vi skulle kaka middag, det star att det ar objektivfel och jag forstar ingenting. blev iaf kaos och massa tarar och sa vidare men sen igar drog vi till aiya napa och det var sa JAVLA GRYMT!!!! jag sara och elina var pa alla mojliga stallen och grabbarna grus. Vilket drag det var! imorgon blir det samma visa och da ar det all in and no return for alla oss tre, sista kvallen och den ska bli sa javla bra.

pa brunhets-fronten sa am I still going strong and vanilla, foddes fan utan piggment, pressar sa gatt de gar men de ger inget. imorgon ska flasket stekas i solen. lutar at att jag och elina aker till nissi beach och steka med sara men vi far se!

saknar min familj och min fina pojkvan och vannerna!! men vill inte hem for det ar tydligen inte varmt har jag hort?? hehe lider inte med er dar hemma! nu ska jag och elina lasa bloggar och ta igen lite missad tid. kommer hem pa tisdagmorgon LOT'S OFF LOVE XOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0