''heeej alla dar hemma!!!''

Sitter just nu pa hotellets internet (som ar segare an sjalva faaan) och det ar vaaarmt och svettigt  kan jag saga er!! over 30 grader nu och det ar riktigt skont faktiskt! iaf nu da man borjar bli van.  idag har jag och elina varit med min farbror pa stranden och akt paraflying ni vet nar man aker bakom en bat med en fallskarm, det var superspannande och jag trodde jag skulle do!! adrenalinet pumpade fast sen gick det over till illamaende hehe, vattnet ar klarblatt och det ar sa salt att om man far det i ogonen blir man blind.......

Annars sa har vi det superbra, sol hela dagarna varma kvallar, fest och massa bad. lever livet helt enkelt. Det daliga ar att min mobil har gatt sonder, vet inte vad som har hant, den startar inte.... kanns inge bra. Saknar alla dar hemma speciellt min fina pojkvan. tankte inte skriva sa mycket mer.


NI MA DA HADE SA BRA DAR HEMMA, horde rykten om 16 grader och regn jattekul!! hihi aja nu ska jag bege mig, PUSS O KRAM!!!


PS. OM NAGON VILL MIG NANTING, skicka sms till elinas mobil. DS!

Kommentarer
Postat av: EMMA

åhh jag är inte alls avundsjuk!!!:( <3

2010-08-18 @ 21:55:14
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0