Lördag

Hej där! Hann med nöd och näppe till bion där jag och min älskling såg Inception vilket var en bra och låång film. Man måste som alla säger hänga med hela filmen och det gjorde vi rätt bra tycker jag. Efter det for vi hem till Elina en snabbis sen hit igen och nu har jag Elina & Jonas sett The Last Song hemma hos mig och jag hängde inte med och tyckte faktiskt inte den va så bra som alla säger, Elina ligger dock och flännar i soffan nu. Hehee....


Annars så ska jag vinka av Elina nu sen ska jag och Jonas mysa heela natten för att vi ska vara borta ifrån varandra 10 hela dagar, 10 jävliga dagar men förmodligen ruggit roliga på Cypern! Skriver innan vi far imorgon. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0