onsdag

Vaknade ungefär 1, steg upp åt ''frukost'' sen kom Jonas till mig och vi gjorde inte så mycket, cyklade på stan sen solade jag på SunTan och påvägen hem hände det en liten incident!

Jag prejade ut jonas på en liten gräsplätt bara en kort bit för att skoja, sen skulle han ge igen så han cyklade om och sen gjorde han samma sak, då var problemet bara att på gräsplätten där jag cyklade var det en brevlåda ca 2 meter framåt så jag cyklade undan sen rakt in i Jonas cykel så jag ramlade av cykeln på asfalten... haha, gjorde mig inte illa utan jag skrattade mest men man kan ju undra hur många år vi egentligen är när vi håller på sådär;)


Nu ska jag duscha bort all solarie svett sen äta grillat! mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0