regnigt

Är så otroligt less på detta väder nu!! sommaren är så gott som över och det känns allvarligt skit. Ser fram emot utlandsresan sjuuuukt mycket men samtidigt så svider det när jag tänker på att när vi kommer hem så har skolan börjat. Känns som man inte gjort någonting i sommar men ändå har jag hunnit med massor.

Sol & Bad,Varit i stugan en hel massa, fiskat i yttervik, varit i Luleå/Haparanda/Finland med Jonas och hans familj, stadsfesten, Lulekalaset, andra roliga fester, jobbat som konfaledare i munkviken, shoppingdag med mamma och Joppis i umeå, haft suringkväll med tjejer, varit på båtcaféet och ätit räkmackor, mysiga hemmakvällar med mitt hjärta,mååånga kvällar ute på Elinas alltan, pokerkvällar mef trevligt folk och sen hade jag en helt underbar födelsedag mef fina vänner och mycket fina presenter, önskar bara att sommaren kunde varit någon månad längre!

Men nu ska jag istället se framåt mot en helt (garanterat) FANTASTISKT rolig kommande resa. Det ska bli så rent utsagt JÄVLA skönt att komma bort och det är bara 6 dagar kvar nu. Hur som hellst så är jag ruskigt trött (och det här inlägget blev liiiite längre än jag hade tänkt mig) så funderar faktiskt på att sova nu, var ett tag sen jag sov ut så det kan jag behöva. Typ första gången jag lägger mig innan 12 på hela lovet....





Några få bilder av vad sommaren 2010 har haft att erbjuda!
Men vi ska inte deppa ihop riktigt än, har ju hela den här veckan kvar iaf!!! sen CYPRUS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0