Tisdag

Imorse var det en sån där rolig morgon ni vet när man älskar livet?? Tjollrade på som vanligt sen skulle jag möta emmaM i stan innan vi gick/cyklade till skolan, läs noga nu innan jag berättar vad som händer, DET HÄR ÄR ANDRA DAGEN DET BLIR SÅ!!!..... och vad jag menar med det är att jag är ute i sista sekund seeeeeeeeeen just som jag ska gå ut och låsa upp cykeln så börjar det regna. Himlen öppnar sig. Och då är jag så seg att det finns inga andra alternativ än att ta cykeln. Och som ett plus i kanten så har jag pys-punka på bakdäcket också. Det var minsann en trevlig cykelfärd till skolan kan jag medge....

Sen har det inte regnat på hela dagen och just när vi slutar så ska det såklart!!!!! börja regna igen. KUL. Har lovat mig själv att inte gå en meter till idag eftersom jag höll på att sura ihjäl när jag cyklade hem ensam, blöt utan regnjacka med punka på bakdäcket hem... Huvva vill inte ens tänka tillbaka...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0