what I love about you



att vi båda är så lata så att vi tjurar och ligger och ser ett dåligt program på tvn för ingen orkar hämta dosan
att vi tänker precis likadant
att du skrattar åt mina otroligt dåliga skämt
att precis som jag tänkt skicka ett sms till dig att jag älskar dig får jag ett likadant tillbaka
att du är finast i världen när du sover
att ditt leende får mig att bli varm i hela kroppen
att du kan le och vara glad och säga på morgonen att du har frysit hela natten och inte sovit nånting för jag hållit fast täcket eller sagt att jag vill ha hela för mig själv
att du håller i min hand så hårt att jag aldrig vill släppa
att du alltid är så varm
att du luktar så underbart
sättet du ser på mig
hur du pillar i mitt hår
hur du stryker på min kind när jag är ledsen
hur det pirrar i min mage varje gång jag tänker på dig

Jag är så kär i dig Jonas.
Älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0